marți, 18 martie 2014

Oferta RDS de retentie cu tablete a ajuns si in Focsani



De la inceputul anului RCS-RDS a declansat o ofensiva prin care oferă tablete si televizoare pentru fidelizarea clientilor ce aleg să îsi reînnoiască abonamentele la serviciile oferite de companie. Detalii despre aceasta oferta gasiti aici si aici.

Ieri am aflat de la un prieten ca oferta de tablete este acum valabila si in Focsani, el ridicand in cursul zilei de ieri de la un punct de lucru RDS din Focsani (Finante) o tableta Allview Ax2 Frenzy 3G.

Se pare ca in oferta operatorului telecom exista 4 tipuri de tablete, cu preturi reduse:
- tabletă Allview City Plus cu WiFi
- tabletă Allview AX2 Frenzy cu Wifi si 3G cu Diginet mobil standard
- tabletă Samsung Galaxy Tab 3 Lite cu WiFi (T110, care se pare ca inlocuieste oferta precedenta - tableta T210)
- tabletă Samsung Galaxy Tab 3 Lite  cu WiFi si 3G
(T111, care se pare ca inlocuieste oferta precedenta - tableta T211)


Sunt multumim de serviciile RCS-RDS, de care ma bucur de aproximativ 6 ani, asadar tot imi prelungeam tacit de fiecare data colaborarea cu ei. Am ales astazi sa comand tableta  Samsung Galaxy Tab 3 Lite  cu WiFi si 3G, modelul T111, pentru 20 lei lunar, timp de 2 ani. Asadar tableta ma va costa in final doar 480 lei, platita in 24 rate lunare egale. 


Samsung SM-T111 versus Samsung SM-T211. Diferente.
Samsung Galaxy Tab 3 Lite (SM-T111) este versiunea low-cost a tabletei Galaxy Tab 3 SM-T211. Există insa o îmbunătătire în versiunea sistemului de operare, acesta a fost actualizata la Android Jelly Bean 4.2 pe SM-T111, in timp ce pe SM-T211 sistemul a ramas deocamdata la Jelly Bean 4.1. Se pare ca vor fi actualizate in curand la versiunea Kit Kat 4.4.
Caracteristici care au fost sacrificate pe SM-T111, fata de modelul SM-T211:
- lipsa camerei frontale (un mare neajuns pentru cei care folosesc in mod curent Skype sau alte servicii asemanatoare)
- camera principala, cea din spate, a scazut de la 3.15 MP la 2 MP. 
- lipseste suportul pentru DLNA
- lipseste suportul pentru conectivitate WiFi dual-band 

Specificatii complete ale tabletei SM-T111 gasiti la modelul SM-T110, la care se mai adauga caracteristicile 3G.

Iata mesajul  primit pe telefon in urma lansarii comenzii: 'Comanda dvs catre Digi pentru Tableta 3G Model 2 are nr xxxxxx. Revenim in 2 zile pentru confirmare rezervare echipament'. Nu am semnat nicio prelungire de contract  deocamdata, banuiesc ca voi face acest lucru cand voi fi chemat sa ridic tableta. Consiliera de vanzari de la RCS-RDS mi-a spus ca tableta va veni in  maxim 30 de zile.



[Update]
Galerie foto cu unboxingul acestei tablete gasiti aici iar video gasiti aici.
Cum se activeaza simplu internetul 3G Digi Mobil de la RCS-RDS  pe aceasta tableta aflati aici.

19 comentarii:

mersi de informatiile foarte folosditoare , mai ales ca vreau sa-mi schimb operatorul cablu- internet

:)) Nu ai pentru ce prietene, vezi si acest articol, poate te ajuta http://touchscreen-apps.blogspot.ro/2014/01/veste-buna-de-la-rcs-rds-digi-mobil.html

ai platit o taxa de activare ceva ?

nimic deocamdata, tableta nu mi-a ajuns nici pana azi, doar clasicele SMS-uri cum ca nu o au pe stoc si revin ei in 5 zile cu noutati. de semnat nu am semnat nimic... despre ce taxa vb? daca iei tableta cu tot cu SIM, evident platesti suplimentar 5 sau 10 lei pentru crtela / internet 3G.

cum e cu cartela tableta parca trebuia sa platesti 50 de lei sa iti activeze cartela din tableta....eu doar azi am dat comanda si am primit mesajul acela 'Comanda dvs catre Digi pentru Tableta 3G Model 2 are nr xxxxxx. Revenim in 2 zile pentru confirmare rezervare echipament'. si tot asa doamna de acolo mi-a spus ca vine in maxim 30 de zile....sper sa vina cat mai repede sa nu patesc ca tine :)

@alecszorn
Activarea nu costa, din cate cunosc eu... Platesti rata lunara la tableta functie tableta aleasa si de abonamentul tau actual la pachetele RCS-RDS + tariful lunar la internet 3G prin cartela SIM (5 lei sau 10 lei), etc...

dar pt internet 3g se aloca o anumita valoare de mega sau e nelimitat?...daca tot ai toate serviciile de la ei ma gandesc ca ar fi oameni faini sa lase nelimitat :)

Am luat tableta T111 3G. Nu am platit taxa de activare iar cine nu a luat stick rds nu va plati abonament pt netul 3G. Cel putin asa a fost la mine.

Internetul este nelimitat. Insa, functie de tipul de abonament ales Optim 2, 3, 5, etc.. ai viteza maxima de 21 mbps pentru primii 2, 3, 4 GB, urmand ca apoi aceasta sa scada la cateva sute de kilo... Fara costuri suplimentare...

@free tools
Esti din Focsani? sau din ce oras?

@free tools
Cam in cat timp de la comanda ti-a venit ?

Tableta samsung tab 3 t 111 are si functia de telefon?

Si eu am incheiat un contract cu ei si de doua saptamani astept sa vina tableta. Joi am primit ultimul mesaj de la ei si astazi este miercuri.. Dar azi i-am sunat si i-am amenintat ca le dau 30 de zile, ca in contract, pentru livrare tableta, platita sau neplatita, nu conteaza dre care, nu se poate neplatita, accept platita. Dar daca in 30 zile nu primesc tableta, ii reclam la OPC.

@RAMONA FLOREA
Cred ca o vei primi in termenul de 30 de zile...

mai sunt 10 zile si fac 3 luni de cand astept T111... lipsa de seriozitate

GATA!!!!!!!!!!!!!! Am primit-o!!!!!!!!!!!!!! UN Samsung Tab 3 3G!!!!!!!!! Dar doar prin interventii, asta este adevarul.. Altfel nu am idee daca o puteam obtine..

Trimiteți un comentariu