vineri, 14 februarie 2014

Digi Mobil Complet, tot mai aproape de lansare



Asa cum preconizam acum trei saptamani in acest articol, abonamentul Digi Mobil Complet, cel cu super telefoane incluse cu plata in rate, este foarte aproape de lansare la nivel national.

Ieri am incercat sa-mi accesez Contul Meu Digi, am intampinat ceva probleme timp de minute bune, si am inteles ca se lucreaza la site, posibil la continut. Cand am reusit sa ma loghez, singura diferenta vizibila pe site era ca in informarea pop-up a celor de la RCS-RDS a aparut in exprimare 'Digi Mobil Complet' in loc de 'Digi Mobil Optim', cum era pana deunazi.

Am sunat la Relatii Clienti iar un domn de acolo mi-a confirmat oarecum faptul ca oferta 'Digi Mobil Complet' este intr-adevar valabila la nivel national, doar ca trebuie verificate disponibilitatea telefoanelor in stocul fiecarui punct de lucru local RCS-RDS. Am verificat acest lucru tot ieri, iar in Focsani inca nu au ajuns telefoane pentru acest tip de abonament. Astept cu nerabdare sa vina...


'Intrucat extindem acoperirea retelei Digi Mobil intr-o noua banda de frecvente (900 MHz), telefonul dumneavoastra primit in custodie, de tip Huawei U1000, necesita o actualizare de soft pentru a evita anumite probleme de compatibilitate cu noua retea.

Actualizarea softului telefonului dumneavoastra se poate efectua gratuit in oricare dintre punctele noastre de service.

In cazul in care doriti sa optati pentru un nou telefon, aveti aceasta posibilitate prin optarea pentru un nou abonament, mai avantajos: Digi Mobil Complet 2! Va oferim noul telefon GRATUIT si il puteti pastra si pe cel vechi.'


2 comentarii:

Da! am facut o sesizare pt.noul abonament:Digi mobil complet 2,plus un tel.nou,dar deocamdata stau in asteptare...!!!

@John Booby
Din ce oras esti?

Trimiteți un comentariu