miercuri, 15 ianuarie 2014

Serioux Fast Tab S716TAB Andoid Jelly Bean 4.2.2 firmware


Salutare dragilor.
Iata inca o versiune de firmware pentru tableta Serioux Fast Tab S716TAB, este vorba despre o imagine firmware Andoid Jelly Bean 4.2.2. Puteti descarca arhiva de aici, aici sau aici. (CPU Serioux Fast Tab S716TAB = ARM Allwinner A13 ARM Cortex-A8 1.2GHZ). 

Arhiva contine 2 fisiere: imaginea firmware MID705_4.2.2 - 4.2.2 A13_86VS_M758C1_1305007_20130503.img + patch-ul pentru touchscreen si g-sensor foc110.

Inscriptionati imaginea pe un micro SD card cu PhoenixCard Tool sau direct pe tableta cu LiveSuit sau cu PhoenixSuit. Schimbati apoi limba din poloneza in romana, in setari, si activeaza 'Depanare USB' in 'Optiuni dezvoltator'.

Imediat dupa reinstalare, restartati tableta, conectati-o la PC si aplicati patch-ul  foc110. (simplu: activati pe tableta 'USB Debugging', conectati-o printr-un cablu USB la PC, apoi rulati fisierul run.bat). Dupa restart veti avea functionale TS-ul, camera, Wi-fi-ul si G-Sensorul.

 


Acest articol a fost facut in totalitate cu sprijinul lui Kover Paul, caruia ii multumim!

13 comentarii:

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Nu merge nu pot sa o deblochez nu functioneaza tachul bine.

Ok insfarsit am reusit sa fac un firmware sa imi mearga pe s700 tabvision !! Acesta merge perfect pe s700 un pic de shift image care se rezolva !! Mersi Dan

nu pot sa il flashuiesc , imi spune error , am tab serioux s716tab , si am pus si alte firmware si mergea touchscreenul dar nu mergea normal adica cand dau in stanga imi merge in dreapta sau cand dau pe o aplicatie intra in alta nu pot sa dau back doar daca tin tableta in modul portret si trebuie sa apas in partea de sus a tabletei ca sa pot da back , deci trebuie sa apas in nustiu ce parte a tabletei ca sa mearga ceva, va rog sa ma ajutati .!
Multumesc!

Salut primesc eroarea Sprite update error. Unde pot gasi versiunea originala nemodificata pentru Serioux S716tab fastab
Multumesc.

@Marian
Incearca si asta de aici --> http://touchscreen-apps.blogspot.ro/2014/05/salutare-dragilor.html

Dupa ce instalez firmware ul pot instala aplicatii pe card? adica are root?

asta e singurul firm care mi-a mers pe 716 multumesc frumos ... dar am dat root checker si nu e rootat , cum fac root pe firmware asta ??

@mircea daniel
Incearca cu Vroot --> http://chinagadgetsreviews.blogspot.ro/2014/06/download-latest-vroot-version-1777592.html sau cu Kingo - http://chinagadgetsreviews.blogspot.ro/2014/06/kingo-android-root-v1221915-one-click.html

A mers cu Vroot .. nu va speriati ca este in chineza il lasati sa isi faca treaba si cand apare ROOT in fereastra da-ti click si se rooteaza . Multumesc inca o data !

Acum cum il fac sa imi ruleze jocurile 3d ? :)

Salut, ca tot a fost promotie la emag, am cumparat si eu un Serioux Vision x S716TAB si din lipsa de ocupatie l-am flash-uit cu FaaastJB-v2.5 + foc110 driver pack, apoi am incercat totate img de firmware gasite si niciuna din pacate nu se potriveste, nu reusesc sa fac TS-ul sa functioneze corect. NU AM FACUT BACKUP LA ROMUL ORIGINAL :( daca cineva poate sa ma ajute cu un backup ii raman recunoscator. Stima!

Salut. Impreuna cu cativa utilizatori de pe softpedia am reusit sa scoatem la capat toate erorile pentru tableta serioux s716 tab de la emag, cea care vine cu versiunea 4.2.2

Atentie!!
Incercati acea varianta daca si numai daca niciuna de pe acest blog nu functioneaza!

http://forum.softpedia.com/topic/918765-serioux-visiontab-s700/page__st__126

Trimiteți un comentariu