miercuri, 15 ianuarie 2014

Colectie firmware pentru tableta Serioux Fast Tab S716TAB

Salutare dragilor.
In aceasta postare voi incerca sa adun la un loc toate versiunile de firmware compatibile cu tableta Serioux Fast Tab S716TAB. (CPU Serioux Fast Tab S716TAB = ARM Allwinner A13 ARM Cortex-A8 1.2GHZ).

2. Serioux S716TAB Recovery firmware (multumiri lui Nastase Ionut)
4. Andoid Jelly Bean 4.2.2 firmware pentru Manta MID705 (multumiri lui Kover Paul)
5. Android 4.2.2. pentru tableta Freelander PH20ZD (multumiri lui Dan Ibanescu)
6. Android 4.1.1 pentru tableta Denver TAC 70051 - trebuie patch pentru TS & WiFi (multumiri lui Dan Ibanescu)
7. Android 4.2.2. pentru tableta Freelander PH20D - trebuie patch pentru TS & WiFi (multumiri lui Dan Ibanescu)
8. Versiunea stock originala de firmware. (multumiri lui Adrian Rus)
9. O noua versiune ICS 4.0.4


Asteptam si alte sugestii si contributii din partea utilizatorilor, in lipsa crasa a suportului din partea producatorului / retailer-ului Serioux.

10 comentarii:

Salut! Ma numesc catalin si am incercat toate metodele de aici si nu mi-a mers touchul la niciuna...Am desfacut tableta si modelul de touchscreen este gsl1680...Am o tableta serioux s716tab a avut preinstalat android 4.2.2...Dak aveti posibilitatea si buna placere sa ma ajutati va rog frumos!!Multumesc anticipat!un patch mi-ar fi de folos dak aveti sau firmwareul stock 4.2.2 cu modulul gsl1680

Salut. Impreuna cu cativa utilizatori de pe softpedia am reusit sa scoatem la capat toate erorile pentru tableta serioux s716 tab de la emag, cea care vine cu versiunea 4.2.2

Atentie!!
Incercati acea varianta daca si numai daca niciuna de pe acest blog nu functioneaza!

http://forum.softpedia.com/topic/918765-serioux-visiontab-s700/page__st__126

Buna.Daca a avut 4.0 merge ?

Pentru touch mai exista o varianta cu ft5202de1

Salut, am pus cu Phoenix Card imaginea de la Serioux_S716Tab_factory_version_Originall si tableta incearca sa instaleze firmware - ul, dar l afinal imi da eroarea: sprite update error: checksum is error CARD OK si nu stiu ce sa ii fac. Ce ma sfatuiti?

@domnul_jan
incearca cu un alt card, incearca de pe alt pc, incearca cu un alt firmware...

am incercat toate variantele de mai sus.. la niciuna nu merge touchscreen-ul...

are cineva driverul pentru ft5202de1?

Buna ziua, stie cineva de unde pot descarca un firmware pentru serioux x501 ?
Primesc eroare system.tools s-a oprit, dupa ce apasa ok, reapare aceasta eroare, sau cum o pot rezolva ?

Buna ziua, imi puteti spune de unde pot descarca firmware pentru serioux x501

Trimiteți un comentariu