vineri, 31 ianuarie 2014

Descarca software-ul de fabrica pentru tableta Utok 1000 D




Salutare dragilor.
Iata ca detinatorii tabletei Utok 1000 D au acum la dispozitie firmware-ul stock, in cazul in care ceva a mers prost si vor sa-l reinstaleze. Imaginea firmware si utilitarul necesar pentru reflash (PhoenixSuitV1.0.6) pot fi descarcate de aici, aici sau aici.

Versiune FW = A20_K100_K1001L1C_1311090.20131220.img
Firmware-ul este  doar pentru tableta Utok 1000 D (produse cu SN cuprins intre UTOK1000D123400001 si UTOK1000D123404000)

Pentru a actualiza software-ul tabletei, aveti nevoie de:
1. Tableta UTOK 1000 D (cu SN cuprins intre UTOK1000D123400001 si UTOK1000D123404000)
2. Cablul USB din pachet.
3. Programul Phoenix Suite instalat pe un computer cu sistem de operare Windows
4. Versiunea software “
A20_K100_K1001L1C_1311090.20131220.img

Recomandari
1. Inainte de a incepe procesul de actualizare, va recomandam sa va asigurati ca tableta este incarcata complet, nivelul bateriei fiind 100%.
2. In timul procesului de actualizare va rugam sa nu opriti si sa nu deconectati tableta. In caz contrar tableta nu va mai putea fi utilizata.
3. Utilizati cablul USB din pachet. Un cablu care prezinta defectiuni tehnice va duce la intreruperea procesului de actualizare iar tableta va deveni nefunctionala 


Precizari
- Imediat dupa rescrierea software-ului, tableta va functiona pentru cateva momente mai lent. In acest timp sistemul initiaza comenzile si va trebui sa asteptati. De asemenea, la prima conectare in Magazinul Play (En. Google Play), va incepe actualizarea automata a aplicatiilor. In cazul in care, pe langa aceasta actualizare automata, veti dori sa rulati in paralel si alte aplicatii, este posibil ca procesarea sa se produca mai lent pana la finalizarea actualizarii.
- Va recomandam ca, dupa conectarea in Magazinul Play si actualizarea aplicatiilor, sa opriti si apoi sa porniti tableta.
- In cazul in care tableta nu porneste dupa actualizarea software, va rugam sa contactati departamentul Suport, telefonic 021313 4566, sau printr-un email trimis pe adresa solutie@restart.ro
- In situatia in care, in timpul rescrierii software se intampla sa apara o eroare si tableta nu mai functioneaza/nu mai porneste, se considera defect care este tratat in garantie. Va trebui sa urmati pasii necesari trimiterii produsului in service, in garantie, cu specificatia clara ca produsul respectiv nu mai porneste dupa incercarea nereusita de rescriere software. Procedura de trimitere a produsului in service poate fi accesata in aceasta pagina.


Instructiuni

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu